Wednesday, January 13, 2016

Knock knock...


Hello!!

today we have a new challenge over Inspiration Destination. This week, our sponsor is SLS lines. I am using one of their images. I thought this trio cat was too funny. The name is cool cat kitty cat.

I decided to make a different card. It took me forever to design it in my SCAL2 but I love the result. After making the door and the front panel, I embossed the pieces with several embossing folders from Darice. 

I hope you liked the result. Don't forget to go to Inspiration Destination to see what my other team mates have done and participate in our Anything goes challenge. 




¡Hola!

Hoy tenemos un reto nuevo en Inspiration Destination. Esta semana nuestro patrocinador es SLS lines. Estoy usando una de sus imágenes. Me pareció que este trío de gatos era muy gracioso. Se llama  cool cat kitty cat.

Decidí hacer una tarjeta diferente. Me tiré un montón de tiempo para diseñar la tarjeta en el SCAL2 pero al final mereció la pena. Después de hacer la puerta y el panel frontal, hice el relieve en cada uno de ellos con varias carpetas de relieve de Darice. 

Espero que os haya gustado la tarjeta. No olvidéis pasaros por Inspiration Destination para ver lo que mis compañeras han hecho y para participar en nuestro reto. El tema es libre, como siempre :).



4 comments:

  1. Love this Billie, its just adorable xx

    ReplyDelete
  2. Hehe, look at those faces, cool. Love the door design detail too.

    ReplyDelete

Subscribe to my newsletter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...