Monday, January 4, 2016

Sorteo de tarjetas



Hello!!!

We are again at the beginning of the month with a new giveaway. Just enter to win one of these cards:

You have to do it through Rafflecopter to make it fair for everyone. Since it is in Spanish I will translate the options to English to make it easier for you to participate. These are the options:

1. Visit Kinda Cute Cards in Facebook. 1 point.

2. Leave a comment in this blog post or in my Facebook page saying the card you would like to win. 1 point.

3. Visit my You Tube channel. 1 point.

Quite easy right?? I hope you can participate, as always, the giveaway is open internationally!!!


a Rafflecopter giveaway


¡Hola a todos!

Ya estamos aquí, a principios de mes, con un nuevo sorteo. No os preocupéis si veis más cosas escritas en inglés, simplemente traduzco las opciones para que pueda participar todo el mundo.

Como siempre, el sorteo es internacional, así que no dudéis en participar.

¡¡Suerte!!

8 comments:

  1. ¡La 4, la 4! ¡Tiene que ser mía! \*o*/

    ReplyDelete
  2. Lamaspeke85@hotmail.esJanuary 4, 2016 at 11:16 AM

    ¡la 2, la 2!¡tiene que ser mía! \*o*/ JEJEJE

    ReplyDelete
  3. Todas están super hermosas las felicito, pero creo que la 4 es la que mas me gusta.
    Saludos
    Carla

    ReplyDelete
  4. Me mandas la 2 que me va a tocar

    ReplyDelete
  5. Yo también quiero la 2!! a ver si empiezo bien el año y me la llevo!!!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Subscribe to my newsletter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...