Monday, October 19, 2015

Before and after...hello...


Hello!

Today I have a card made with a image I colored a long long time ago. This is my "after" the Hair and skin and Clothes class over at Kit and Clowder. Below I am showing you the image of the before and the after. I think everybody can tell the difference. So if you are thinking about coloring classes or if take the Kit and Clowder classes, I can tell you that they are totally worth it. I am doing now my animal class and perfecting pencils class, and I am really happy (what a surprise). 

¡Hola!

Hoy tengo una tarjeta con una imagen que coloreé hace mucho mucho tiempo. Este es mi "después" de las clases del Pelo y Piel y Ropa en Kit and Clowder. Debajo os muestro una imagen del antes y otra del después. Creo que todo el mundo puede ver la gran diferencia. Si estáis pensado en clases para colorear o si apuntaros a alguna de las clases de Kit and Clowder, simplemente deciros que merece la pena totalmente. Ahora estoy haciendo una clase de animales también de rotuladores y una clase de pinturas de colores, y estoy muy contenta (menuda sorpresa). Lo único es que estas clases son en inglés. Todos los vídeos están en inglés y Alyce, la profesora, que yo sepa, no habla castellano. 




Today's card looks simple, because it is mainly the image, but it took me a little bit of work. The image is from Tiddly Inks and it is called Celebrate Joyfully. As you know, I love Tiddly Inks and this is one of my favorite digital stamps.

The pink part, with the hello stamped, is at the same level than the white cardstock. First I made a talking bubble from cardboard and made a debossing. Then I cut the pink part and glued it on top. At the end I added the stitching part with a stiching die from Paper Smooches. 

La tarjeta de hoy parece muy sencilla, porque prácticamente es todo una imagen, pero llevó un poco de trabajo. La imagen es de Tiddly Inks y se llama Celebrate Joyfully. Como ya sabéis Tiddly Inks me gusta mucho y este es uno de mis sellos favoritos. 

El bocadillo rosa, donde está la palabra estampada, está al mismo nivel que la cartulina blanca. Primero puse en bajo relieve la cartulina blanca con una pieza cortada de cartón y luego corté la parte rosa y la pegué encima. La parte que hace como si estuviera cosido es una placa de corte de Paper Smooches. 




The image is colored with Spectrum Noir markers and these are the colors:

La imagen está coloreada con rotuladores Spectrum Noir y estos son los colores:


Skin (piel): TN4, TN3, TN2, FS1, FS8.

Hair (pelo): TN8, OR3, OR2, OR1.

Dress (vestido): IG6, BT5, GT2, BT2.
                          IG10, IG6, IG7, IG4. 

Boots (botas): TN8, TN4, OR1, GB3.

Flowers (flores): DR5, PP4, PP3, GB9, CT4. 


I hope you liked my before and after and you liked this card.

Espero que os haya gustado mi antes y mi después y que os haya gustado esta tarjeta. 


I am going to present this card to the following challenges:

Voy a presentar esta tarjeta a los siguientes desafíos:


Anything goes at:











12 comments:

  1. Patricia me encanta... Menuda diferencia cuanto has aprendido con kitandcloder.... Yo también... Ademas kitandcloder es una comunidad muy amena y solidaria...oye me encanta el vestido en tonos bg...amaizing... Congratulacions.. A hug to you Patricia... I love your coloring every time.. I am one of your fan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Beatriz. La verdad es que las clases son estupendas y el grupo es fantástico, and you are so sweet!!! xx

      Delete
  2. Patricia me encanta... Menuda diferencia cuanto has aprendido con kitandcloder.... Yo también... Ademas kitandcloder es una comunidad muy amena y solidaria...oye me encanta el vestido en tonos bg...amaizing... Congratulacions.. A hug to you Patricia... I love your coloring every time.. I am one of your fan...

    ReplyDelete
  3. Very pretty card and great colouring. Thanks for joining us at LPCF.
    Rose DT x

    ReplyDelete
  4. She's lovely! Love the stitching and her dress!
    Thank-you for joining us at Color Your World!

    ReplyDelete
  5. So beautiful and beautifully colored. .Thank-you for joining us at Color Your World!

    ReplyDelete
  6. What A fabulous Creation Beautiful in every way...
    Thank you for taking part in the Art By Miran Challenge ... Hugs Tracy

    ReplyDelete
  7. Really cute images and your Copic coloring is amazing...WOW! The best advertisement I've ever seen for this class :)
    Thanks so much for playing along with us this week at ATSM!

    ReplyDelete
  8. this is lovely thank you for taking part in the art by miran challenge
    Jane xx DT

    ReplyDelete
  9. So pretty and beautifully coloured..Thank you for joining us at Lacy Sunshine Color Your World Challenge and good luck in draw...Hugs Lozzy x

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...