Sunday, February 7, 2016

Winner of February's Giveaway.



Hello!!

Here I am to announce the winner of the giveaway. I hope you had fun and you want to participate next month too. 

After seeing the amount of people who has participated I think I will do the next giveaway would be similar as this one. I want to make it a little bit fair for those who don't have account on instagram or YouTube though. I would love to hear suggestions. 

Now our winner at random is 

Anabel Marrón

Congratulations!! Contact me to claim your prize and I will send you the card! She have choosen card number two. 

Thank you everyone for enter!


¡Hola!

Estoy aquí para anunciar la ganadora del sorteo. Digo ganadora porque, que yo sepa, no hay ningún hombre que se haya presentado. Espero que os lo hayáis pasado bien y que participéis el mes que viene también. 

Después de ver la cantidad de gente que os habéis presentado creo que el siguiente sorteo lo haré de manera similar. Quiero hacerlo más justo para aquellos que no tienen cuenta en instagram o YouTube. Acepto sugerencias. 


Y ahora la ganadora. Este mes es...

Anabel Marrón

¡Enhorabuena! Mándame un mensaje para reclamar el premio y te mando la tarjeta :). Anabel eligió la tarjeta número 2. 

¡Muchas gracias al resto por participar!


1 comment:

  1. Espero impaciente la tarjeta, ¡qué suerte la mía!
    ¡Gracias!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...